Angajam Supervizor vanzari

Spread the love

“ Firma specializata in importul si distributia de consumabile in domeniul service-urilor de roti angajeaza supervisor vanzari.

Cerinte :
Studii superioare sau medii
-Experienta minim 3 ani in domeniul vanzari (activitatea in domeniul pieselor auto constituie avantaj)
-Flexibilitate,deschidere la schimbare si la nou,initiativa, imaginatie,spirit antreprenorial
-Consecventa,ambitie si putere dе munca
-Atitudine pozitiva,capacitate dе a stabili relatii interpersonale
-Reale abilitati dе comunicare, prezentare si vanzare,un bun negociator
-Cunostinte operare PC
-Permis conducere cat. B minim 3 ani experienta

Descrierea jobului


Titularul postului coordonеazа,organizeаza si verificа modul de lucru al аgеntilor de vanzаri аflati in subordinе,conform politicii de vanzаri a firmei. si rаspundе dе mеntinеrea si еxtinderea intregii retelei de clienti alocata si asigura legatura dintre managerul firmei si nivelul de executie.
– Se informeaza asupra caracteristicilor produselor comercializate de firma;
-Coordoneaza activitatea agentilor de vanzari din subordine,stabilind obiectivele pentru fiecare in parte si urmareste realizarea acestora in functie de targhet;
-Urmareste,in decursul lunii de lucru,modul de realizare a obiectivelor;
-Supervizeaza respectarea politicii de vanzari a firmei;
-Raspunde de promovarea imaginii firmei si de satisfacerea cerintelor si nevoilor clientilor;
-Controleaza activitatea agentilor de vanzari prin deplasarea in zona acestora de activitate(controleaza relatia cu clientii,modul de activare a clientilor potentiali,gradul de acoperire a zonei de vanzare,respectarea itinerarului stabilit,modul de prezentare a produselor firmei la punctele de vanzare);
-Informeaza constant agentii de vanzari asupre produselor firmei si a caracteristicilor acestora;
-Instruieste ,ori de cate ori e cazul,agentii de vanzari
-Verifica modul de completare a formularisticii de catre agentii de vanzari;
-Supervizeaza incasarea realizata de agenti si stabileste masuri de crestere a eficientei acestora;
-Propune prioritatile in executarea sarcinilor de serviciu;
-Cunoaste clientii activi si urmareste indeaproape modul de colaborare cu acestia;
-Verifica si evalueaza modul in care agentii deruleaza relatia cu clientii si rezolva problemele deosebite ce intervin in relatia cu acestia;
-Initiaza masuri de atentionare si de recuperare a contravalorii produselor in cazul clientilor rau platnici;
-Negociaza termenii contractuali in limitele stabilite si propune forme de colaborare cu clientii;
-Urmareste modul de activare a clientilor potentiali de catre agentii de vanzari si intervine in cazul desfasurarii necorespunzatoare a acestui proces;
-Intocmeste rapoarte periodice de activitate si evaluare a oamenilor din subordine;
-Propune masuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine;
-Propune masuri de recuperare a datoriilor,precum si de esalonare a platilor din partea clientilor;
-Propune strategii de extindere a retelei de clienti si de imbunatatire a imaginii firmei;

Oferta (bonusuri, beneficii), pachet salarial atractiv. “

Telefon: 0726 149 872